Společné výlety

10.02.2013 09:01

Když nám to náš neskutečně krásný, starý automobil dovolí, podnikáme s ním výlety do blízkého okolí. Je krásný, protože je neustále špinavý. On v něm vozí téměř vše a já ze ségrou mu také nepřidáme. Okamžiky, kdy nejezdí jsou však stále častější. Hlavně v zimních měsících buďto hoří, nebo je zmrzlý. V okolí našeho domu je blízká louka, kterou máme ze ségrou rádi. Bohužel " přísavka " roste jako z vody, nožky se prodlužují. Mám stále větší problémy jí setřást, běhá za mnou stále rychleji a větší vzálenosti.

 Vzpomínám si na jeden výlet, když ještě u nás Bee nebyla. Už jak jsme vyjížděli v autě je cítit něco divného. Štěkám na něj, že raději půjdu pěšky, ale on nic. Mezek. Řvu jako blázen, nic, jede dál. U nemocnice potkáváme houkajicí sanitku. To nemám rád, houkám jako ona, ale svým osobitým způsobem. Mám na to svojí speciální fistuly. Zaplať pámbuh už je pry.č. Stojí mi všechny chlupy na rukou i na nohou. V rádiu hrají song, který má ona nastavena na telefonu jako budík. Ona vstane a za chvíli máme jídlo. Možná to vyjde i teď? Přecházím tedy z fistule do řvaní plného očekávání. Zase to nepochopil...Blížíme se ke kruhovému objezdu, kousek odtud je cvičák, tady to už znám, jupí.Je tam plno pachů a moc fain lidi, které máme rádi. Plynule přecházím ze řvaní plného očekávání do radostného štěkání, které doprovázím skákáním na strany klece. Jede rovně. Dělá si ze mne srandu? Opět se autem začíná šířit zápach spálených kabelů stále intenzivněji.Je vidět i kouř, který vychází z pod přístrojové desky. On notně znervozněl. Vypíná motor. Vždy nastartuje, ujede kousek a zase motor vypne. Tímto riskantním způsobem dojíždíme do nejbližšího servisu  v autě plného kouře. Strašný zážitek. Bere mne ven na vzduch. Když je auto vyvětrané, dává mne zpět! . Se slovy:" Za chvíli jsem zpět", odchází. Netrvalo dlouho a přijíždí pro mne jiný luxusní automobil plný známých pachů, který nás odváží domů.

 Aktuálně minulý týden měl náš automobil světlý okamžik a jel. Rodinka, já, Bee+kamarádka. V Teplicích smrad, čoud, málem plameny. Naložili nás na podvalník a jedeme odtahovou službou domů. Pěkný výlet, malinko horší akustika. Koušu Bee do nohou, aby se nebála. Myslím, že už mu s naším krásným automobilem dochází trpělivost.