Psí vakuovací systém

03.06.2012 07:49

Ještě jako malé ucho jsme často navštěvovali tu velikou zahradu, kde bylo plno kamarádů a kamarádek. Chodila tam i taková špinavá blondýna Sekura. Ona měla mlsky v igelitovém pytlíku. Blondýna byla hrozně rychlá, párky sfoukla i s tím pytlíkem. Nastal zmatek. Ty dvě uječené, které se tam o to starají vzniklou situaci zvládly. Ta menší někam zmizela. Za pět minut už chudince blonsce cpaly do tlamy sůl, aby to zvrátila. Nic. To mě inspirovalo.

 Ona dělala doma bábovku. Děsně to vonělo, pak to zafoliovala. Jeli někam nakoupit, že jsou hned zpátky, říkali.. Než se vrátili, dal jsem si tu bábovku i s tou folií. Trošku mě tížilo svědomí, potom i žaludek.  Pochoutka. Akorát talíř nevydržel a rozbil se na dost kousků. Jak blázni potom lezli po zemi, asi chtěli skládat puzzle, nebo co? Naložili mě potom do auta a odjíždíme na veterinu. Veterinářka se začalo hrozně smát a udělala mi  pro jistotu rentgenový snímek. Oni se ale při placení moc nesmáli, nebo mi to tak alespoň přišlo. Následujicí den bylo mé hovínko zavakuované v folii, jako originální vídeńský lahůdkový párek