Poštovní doručovatelka

17.01.2015 21:27

Vlaštovky nám ničí fasádu, staví si hnízda. Jeho to nezajímá. Jedno nedokončená padá. Do týdne jsou tam nově vybudové dvě. Z hnízd se ozývá hrozný randál. V noci nějaký debilní pták klove do fasády díru hned vedle hnízd. V takovém prostředí vůbec nemůžu zabrat. On z alobalu vyrábí"bábrlata".Jdu se jen podívat co vyrábí a nějak se mi zamotalo do tlapek. Posílám ségru, at´ se na to jde taky podívat. Něco na ní letí, prchá. Když je hotovej, půjčuje si žebřík a věší ty obludnosti na barák. Jde okolo sousedka a ptá se, jestli už jsou vánoce, nebo co. Dělá, že jí neslyší. Je krásný podzimní den. Ségra si oštěkává kolem projíždějicí auta, očumujicí sousedy. Já nereaguji, je to pod úroven´ vyzrálého psa v produktivním věku. To když se okolo nás potulují soukmenovci na velikosti nezáleží (to je blbost, co?, radši oštěkávám pindˇu, než nějakýho habána), tak se ze mne stává neřízená střela země-vzduch. A Billy, psí soukmenovec od vedle? Myslí si, že má prachy, tak může všechno. Očural nam minule popelnici, to mne fakt nasralo. Poštovní doručovatelky a slečny s letáky chodí celkem pravidelně. Nikoho nemám rád.Když je vidím v dálce, je ze mne bulík. Včera byly nějaký větry a lehce nám vyhnuly vstupní branku. Doručovatelka nic netuše se blíží k brance. Řvu za brankou jako tygr, ségra mi úspěšně sekunduje. Ruka s dopisy míří do schránky. Nevím, co se se mnou děje, splašila se mi kladiva, skáču vší silou 32kg na branku. Ta oslabená větrem povoluje a já stojím u své poštovní doručovatelky. Dostává hysterický záchvat, utíká. Nic horšího však udělat nemohla. Létají za ní dopisy, řve,běží. Snažím se jí to vysvětlit, že je to jen hra. Stále to nechápe.Slyším z dálky starší dceru, jak řve, abych jí nechal.Stahuji se zpět, komu není rady, tomu není pomoci. Paní stále řve, že už k nám nikdy nepřijde, že si bude stěžovat a jinné podivné pitomosti. Měli trochu nahnáno, ale vzala to sportovně. Přišla po třech týdnech. On zabetonoval u silnice takovou tyč s trubkou. Takže když bude mít paní své bojácné dny, nemusí až k mé maličkosti, ale jen k té trubce. Alespon´ vypadám jako drsnej psíček.