Plot

04.04.2013 20:26

Máme okolo baráčku drátěný plůtek. Jelikož pozemek je celkem rozlehlý, dá mi zabrat, než oběhnu jeho hranice. Nejvíc mne iritují ti malý "parchanti" na těch odrážedlech. Dělají u toho takovej šílenej randál, potažmo potom ještě větší, když se zozplácnou na vozovce. Ségra zase nemé ráda cyklisty. Oni spolu vymysleli, že na plot pověsí nějakej zelenej hadr-zástěnu. Na nás to stejně nefunguje. Neví asi, že už můj praprastrýc byl labro-bystro-zor. Pepeelko nám dovezlo dvě velké 90m role a hurá do akce. Sobota. Teplota okolo nuly, ale ledový západní vítr. Rozbahněná zahrada. Rozbalují první roly a vítr ji ihned mrskne do bahenní lázně. Reagujeme jako první na novou neokoukanou a neošlapanou věc a skáčeme po ní. Myslím si však, že máme radost jen já a Beebinka, jimi začínají cloumat pocity zcela jiné. Vítr je opravdu ledový, podmínky stále náročnější. Ona to prozatím vzdává, on pokračuje. Natáhne kus a role mu vždy zase upadne. Soucitně na něj koukám těma svýma kukadlama a jako bych mu říkal:"Zatěž si to něčím." Jde do garáže pro desku, kterou si tu roli vždy zatíží.Ha narušité na odrážedlech. Dostali jsme rozkaz, nesmí nikdo projet. Skáču na ještě nenataženou plachtu svýma blátivýma nožkama. Deska se odmrštila a dopadá kousek od Beebinky. Přichází ona a pomáhá mu.Propagačně značkujeme natahujicí se zástěnu a je hotovo. On má lehce omrzlé klouby u levé ruky. Ještě jsem zaslechl, jak se spolu bavili v teple u kávy. Jednalo se o toho řidiče z PPL. Zvonil prý u nás doma stěma rolema. Doma z dospělých, nebo dětí kdo by mu otevřel nikdo nebyl. Kdo však byl doma byla smečka prý asi čtyř psů, asi nějak velký. Hroznej šrumec, malej barák, ale taková velká psí smečka. Jsem rád, že vydám za tři a Bee za jednoho. Nebo naopak? Sám nevím