Padleboard, Jedináček

19.07.2019 15:30

Přivezli domů velkou tašku, vytáhli nějakou věc a tu nafoukli na 15 psů.Byl jsem zmaten, kam se všichni vejdeme a na kom nenechá ségra chlup suchej. Posléze chápu jen jeho další hloupej vtipek P.S.I-na kolik barů to má být nahuštěno. Je to necelých 3,5m dlouhé, možná to bude i stabilní. Probíhá nácvik na suchu.

 První jízdu nás nechali doma, jeli sami. Potřebují si vše osahat, uložit na auto a zvládnout techniku jízdy, aby s námi svištěli po vodě jako rudé vozy s końem ve znaku.
 Druhá jízda byla společná nás všech.Ségra doslova kopíruje jí, packy na ramenou." Mami,mami já chci pryč". Když se trošku uvolnila a pokusila se lehnout o 20cm dál, míjí nás motorový člun. Vlnky a ona jí má zpátky na ramenou. Moje maličkost vše jistí ze zadní části, lehce to komentuji mírným pobrukováním a jsem potencionálně připraven ihned zachraňovat plavce v nesnázích. Flustrace z jízdy byla natolik velika, že mu ukradla botu a zahrabala ji do písku.
 Třetí jízda on a ségra. Uraženě koukám zpoza garáže, zda nepřehodnotítoto své rozhodnutí. Nepřehodnotil. Vlna dlouhotrvajicích veder má za následek doslova nájezdy vodychtivých obyvatel. Není kde zaprkovat. Sonduje okolí, při sestupu k vodě málem došel k úhoně od party podnapilých mladíků. Vrací se k autu, kde dostává nabídku od ciziho mladíka ze slečnou, že mu upraví úsměv. Odjíždějí o kus dále.Nakonec se pokoušejí nalodit u nudapláže. "Padlle" je spuštěn na vodu , on dopadá do solidního bláta, ale ségra nechce. Molo "obývají" převážně ženštiny 50+. Když ani na 10 pokus se mu nedaří ségru nahodit  na prkno, ženštiny se začínají pohyhňávat a jejich mohutné přednosti jim visí z mola dolů. Po chvilce se zdaří  konečně odplouvají. Bohužel si nevšiml, že během snahy o nalodění se uvolnilo kormidlo a odplavalo. Scénař zase stejný, klíště, drápy. Při zpáteční cestě plují okolo nuda plaže2, kde míjejí kopulujicí dvojici s dvěma fanoušky.
 Čtvtá jízda on a já.Pohodička. On ať maká, já se povezu. Mám náhle pocit že vodě někoho vidím, odrážím se, skáču na něj a topíme se spolu. Drží mne za postroj a chce vyhodit na prkno. Dnes moc asi nepoobědval, takže nemá šanci. Chytám se ho za ramena, není rád.Proč? Prdím na něj, plavu pryč. Konečně ho napadlo vylézt na prkno a za dlouhé vodítko , které má kolem pasu mě tahá a instaluje na původní místo.
 Další jízdy již absolujeme jen já a on, ségra je nějaká špatná..........
Bohužel dnes kolem poledního se ze mě stal jedináček, ségra již prohání dětičky a pošťačku jinde, nebo v jiném tělíčku.
  Já jsem velkej kluk, já to DÁM, mámvás všechny moc rád, váš Fidík