Opět s vámi

17.01.2015 10:29

Po delší odmlce vás opět zdravím. Jsem stále sympatický, vyzrálý, lehce inkontinentní, o pár kil těžší,ale stále váš. Za dobu, co jsem se odmlčel se toho událo hodně. On je méně doma, ona také. Dcery jsou také o nějaký pátek starší, takže když jsou doma první, tak nás vyšoupnou ven a finále. Oni s námi chodí často na louku. Přestal jsem s ním běhat flyball, protože mne přepadly nějaké zdravotní problémy.Ona peče luxusní vánoční cukroví a to je moje úchylka. Dále zachovovám strategické místo v kuchyni pod sporákem. Na výzvy k opuštění tohoto prostoru zásadně nereaguji. Funguje jen "hrubé" násilí. Co se týče rodinného soužití ze sestrou, tak to vypadá následovně. Ségra mne vážně sere. Jsem neustále okusován, moje vole je jako od šarpeje, probíhají boje o spící vak. Jsou velmi vzácné okamžiky, kdy na něm ležíme spolu. Ona je totiž velmi háklivá na své zadní partie a běda, jak se k nim jen přiblížím. Stejně mne z něj vždycky vyšoupne. Poslušně vyklidím pole a radši odcházím k dcerám do postele. Lehnu si na peřinu, jsem nevyhoditelný a oni , at´ si klidně zmrznou. Co se týče toho venčení, celkem nuda. Na louce nějaká ta srnka, kočička na zahrádce, jorkšíráček s paničkou na silnici, poštovní doručovatelka s brašnou, paní s letáky, to je jiná káva.a.