Lázeńská-neděle

03.06.2012 09:06

Chce jít asi mezi ty davy, chce mne utahat na kole. Dobrej nápad, bude sranda. Vyrážíme. Nemůžu na něj být moc hr, je potom podrážděnej. Když  míjíme nějakého kamaráda, tak si ho nevšímám. Hrozně mě chválí, dostanu i párek. Myslí si, že mne zvládnul. Můj okamžik přichází za chvilku. Polevil v ostražitosti a už letí přes řídítka svého kola. Dopadá kousek vedle staršího manželského páru. Za plotem byl kokršpaněl a častoval mne opravdu nedůstojnými výrazy. Pán se ho snaží litovat. Lituje ho jen do okamžiku, než zjistí, že mu tím kolem hodně šrábnul jeho nové auto. Nemá totiž na řídítkách gumové krytky. On se omlouvá, rovná řídítka, zkoumá odřeniny a kvapně odjíždíme. Domů se vracíme jinou ulicí. A to jsem měl ještě tolik, co říct tomu nevychovanci za plotem, snad příště. Nechám ho tedy jít, na saténu to také není špatné.