Fido na Flyballu

02.05.2012 17:23

Černá skvrna se k nám blíží,

soupeřům se oči klíží,

zatínají ruce v pěst, tušíce tu rychlou zvěst.

Letí slina letí s Fidem

končí někde za mantinelem.

Skáče na box, bere balon

má to v paži, je to kanon.

Během malé chvilinky,

drží míček malinký.

Labrador se k cíli blíží

běda, kdo mu cestu skříží.

Na cílové rovince,

dělá radost mamince.

Flybollovou sezonu 2012 jsem odběhal jako host za ústecké Kosatky. Chtěl bych jim tímto moc poděkovat za vřelé přijetí. Z mého psího pohledu bylo všechno v pořádku. Byl jsem zařazen do týmu Kosatek 1, se kterými jsme získali plno úspěchů. Obzvláště mám rád, když startuji jako starťák. To mravenčení  v packách a tlapkách se nedá popsat, než se na světlech objeví zelená a já mohu vyrazit vpřed. Atmosféra a elektrizujicí řev kamarádů i soupeřů mi nahání husí kůži, jen si na to vzpomenu. V Trmicích mi vyhovovalo i to, že jsem si mohl odběhnout se svlažit do místní říčky, která se nachází nedaleko.

 Flybollovou sezonu 2013 už máme své družstvo PohodaForpes. Plánujeme letos několik turnajů, ale jak z názvu vyplývá, tak do pohody.