Bee

09.02.2013 19:46

Po delší odmlce vás opět zdravím. Za tu dobu, co jsem se odmlčel se toho událo opravdu hodně. Zásadní zlom nastal 20. prosince leta páně 2012. Dovezli mi nevlastní sestru-maliňačku. Vzhled nic moc, chlupatá koule z které stále něco padá. Stále něco kouše, poslední dobou hlavně mne. Miluju tenisové míčky. Ta mrška se mi zarazí těma jehličkama do krku a běžíme spolu. Já za míčkem a ona "přisátá" na mé volné kůži na krku. Moje kdysi luxusní šíje se dnes podobá podobné partii u háravé feny. Cítím se lehce flustrovaný, všechen klid je pryč. Jezdí s ní pravidelně k lékaři. Zajímalo by mě, co jí tam ten lékař aplikuje. Po návratu domů začíná řádit o 100% více, než předtím-asi kofein. Milá Be-binka má na svém kontě již řadu úspěchů. Podle mého názoru již dospělého psa byl její nejlepší kousek lux. Přesně šňůra od luxu. On musel vrátit auto, které měli půjčené. Luxoval. Luxoval tak intensivně, že si ani nevšiml, že má nevlastní dcera o to intensivněji pracovala za ním na šňůře od luxu.Naštěstí se jí to nepovedlo, asi nebyl tak důklaný. Dále pokud vím, tak nás opustilo několik nabíječek. Vyloženě averzi mělo vůči lampě v ložnici. Zbyly z ní puzzle složené cc 40ks.Dále již fakticky neexistuje kompletní pár obuvi, kde by nedošlo z její strany k vylepšení. Zvláště inklinuje k chlupatým věcem, jako jsou bambule a kožíšky- ty opravdu miluje. Na druhou stranu nesnáší Justina Biebra, tak ho sežrala také, byť jen na cd,ale i s krytem. Nemluvím již o utěrkách, prostírání, povlacích a jiných nepostatných věcech. Má to ovšem tu výhodu, že se k ní občas přidám a nikdo nic nepozná. Prostě se vracím zpět do svých mladých let, kdo z vás to nedělá?

Matně si vzpomínám na jednu příhodu, když jsem byl ještě mladé ucho. Bydlela u nás babička, pozvala s kadeřnici domů. Kadeřnice dorazila v nových značkových mokasínech a odjížděla v rozčvachtaných šlupkách bez přesek. Babka měla kadeřnici trochu dražší, než očekávala.