Místa odpočinku

10.02.2013 17:02

Místo nové ložnici tráví oni čas odpočinku na rozkládací pohovce dole v obýváku. Za to se já vždy v nestřežené chvíli odebírám na jejich lože v ložnici. Je vysoké, s čímž já osobně nemám sebemenší problém. Preferoval jsem vždy hlavně saténové povlečení, jenže to jí uletělo. No co se dá dělat, bavlna také není špatná. Pinďa je hrozně živá a odpočívá podle mého skromného názoru jen zcela minimálně. Nejvíc mne naštvalo, kyž mi v autě sežrala matraci v autě. Dal jsem jí co proto. Běháme, pohoda. Jelikož už mám na krku nějaký ten křížek, mám rád už svůj klid. Odcházím do pokojů v patře. Bývá zde občas zavřeno, to pro mne ale není žádný problém. Skočím a je to. Nejraději odpočívám v ložnici, k zahození nejsou ani pokoje obou dcer. Hlavně u té starší se najde občas něco k snědku. Bordel mi nevadí, Bee ho dělá taky. U dcer trávím občas noc, nebo s Bee a "rodiči" dole v obýváku. Oblíbená poloha "senvič".Ona leží, já ležím na ní a překrývá nás ještě Bee.Zřídka-kdy ležíme s Bee na určeném místě v pelíškách. Zkoušeli i s mojí mladší sestřičkou klec. Ona vřeští jak kráva, mne to hrozně vytáčí, tak vyju. Jsme prostě dvojka k pohledání. Vzdali to. Společnou samotu trávíme uzavření na chodbě. Máme k dispozici chodbu, schody a malou chodbičku. Celkem to je. Já osobně si myslím, že Bee-bini bratranci byli termiti, nebo něco podobného.