KLUK

31.10.2016 07:28

Zdravím vás opět po po delší odmlce,mojí čtenáři a gramotní čtyřnozí přátelé.

 Síla bytí je v poznání a oni konečně prozřeli. Bydlíme všichni ve společné boudičce. Zde máme zajištěnou stravu, teplo, hygienu,péči. Akorát mne občas  trochu degraduje spánek ve společném pelíšku. Když toužím po soukromí,odebírám se k expelíškům,-tzn. našim původním/pozn. autora/. 

Z Bystřan k nám přicestoval Zimerman. Vždy vyjíždí autem, u Božích muk v Oseku otáčí a vrací se zpět. Ne ,teď vážně.Rozrostla se nám smečka, budu ho zmiňovat jako kluka. Zkoušel jsem domestikovat jeho pelíšek, bohužel má na tuto záležitost zcela odlišný názor.Dělám v jeho pelechu pár nezbytných koleček, provádím obligátní shoz přebytečných chlupů, beru do huby jeho brýle, chumlám se pod peřinu, ulehám na trojici polštářů. Dokonalá iluze pohádky o Červené karkulce. Otevírají se dveře a vchází kluk. Asi nemá rád pohádky.Za to já ano a radši mám tu o Otesánkovi. Beru jeho zásoby a urychleně opuštím místnost. Nemám  zapotřebí poslochat impertinentní poznámky.

Bohužel již moc nefunguje snášení svačin, obligátní vyndavání jídla ze zavřených tašek za pamlsek. Zamykají vše!!! U nás v boudičce. Doba jde dopředu a my nezůstáváme pozadu Vypozorovali jsme, že ona ráno připravujeme DVĚ svačiny, každý den čerstvé. Já a Bee jsme také DVA. Po společné poradě podnikáme společné nájezdy na pečivo a svačiny na kuchyňské lince

 On a kluk začali stavět plot, aby oddělili silnici od naší zahrady. Ségra bude alespoň klidnější a nebudou jí vytáčet děti na kolech, poštovní doručovatelé a jiná havěť .Sundali původní drátěný plot, museli instalovat provizorní i s vrátky.Ta nedoléhala úplně, takže i já ze svým atletickým tělem se s přehledem prosmýkám. On je ve výkopu, kluk huláká:" Palo, Fík/asi jako já?/ prchá. Pouze jdu strestat drzého kosa u sousedovic domu. Vybíhám, je rychlejší.Nechce se mi hned zpět, trošku je napínám..... Nedlouho po mém výletu slyším opět hlášku z klukovo úst: "Palo, právě ti zdrhla stará".Ona šla běhat. Nejsem si jistý, jestli komentoval i její návrat. Ke stavbě jako takové. Po nutné instalaci stavebního materiálu na staveniště /písek,cement/, zbrojního zařízení/míchačka/pojiva/voda/ a maziva/olej do míchačky/ byla stavba započata. Písek je zcela v pořádku, chladí, ideální materiál na záhrab čehoko-li. Jen nechápu sestru, která k jeho transportu používá svoje ústa. K cementu, oleji máme rozporuplné pocity. Voda je zcela pořádku, dá se pít, nebo rozlévat. Relaxujeme si takhle v písku, provádíme systematický přesun hromady na jiné místo. Tu z ničeho nic se míchačka sama zhoupla a celá várka betonu je venku. Znečistěni od betonu a znechuceni odcházíme. Po důkladné travní očistě sledujeme reálné dění z bezpečné vzdálenosti. Nemluvím o psychycké újmě, kterou jsme utrpěli.Nechci radit, pojistka proti zhoupnutí míchané směsy by nebyla úplně od věci. Kluk jako by mě slyšel a vráží tam maly šroubováček....