Generační výměna

17.11.2020 16:14

 Něco hezkého končí, něco však začíná. Přivezli nám domů kopii Bee, jmenuje se Tula.Musím ale popravdě dodat, ž je povahově mírnější, než jeji 

  předchůdkyně.Již nejsem tažen na zahradu za hrdelní vole. Navíc mám na zádech nějaký ten křížek, takže se snažím pravidla si určovat sám. S

  aktivitou to nepřeháním, pár propagačních sprintíků, zbytek vypouštím. To Tulča, to je jinná káva, vydrží tryskat klidně půl hodinky. Starší dcera si

  pořídila Amstava +.Sama hlava, sama noha.Prasátko když běží, tak běží. Proběhnout plůtkem pro ní není problém.Holky spolu řádí, lítaj Říkám si

  v duchu, až budete starší pindy, budou vás bolet nohy, takhle nikdo lítat nebude.

Spolu se mnou tvoříme hlavně po ráno synchronizovaný duet.Probíhá odchodné ve formě suché nožky,žižliny, kopýtka.Zavřou se dveře a potom to

  vypukne.Tulča pamlsek schovává, já konzumuju.Po uklizení nastává hysterický štěkot, protože její Ona jediná je pryč a už ji nikdy neuvidí. Já jí 

  sekunduji hysterickým štěkotem, takže je-li někdo doma, víc jak 10 minut nedá. Sestra je však tvor velmi pracovitý a své oběti si hledá ve svém okolí.

  Boty nedbale zanechané na rohožce právě spáchali kamikadze.Do dvaceti minut zcela mění svůj design.Versace by zbělel závistí a ihned prodal firmu.

  Takhle akrát zbělí oni, když dorazí domů V praxi to trošku připomíná krmení Piraní Natterových. Díky přezaměstnanosti své sestry, mám dostatek času

  na hledání pokladů, které schovává.Nacházím , zalezu si do kouta a konzumuji.

Spánek. Miluji spánek, spím spánkem spravedlivých. Já postarší, lehce protkaný světlými odstíny, sexy sedmdesátník. Jakmile však lehnu kamkoliv, 

  nevstávám.Občas u mladší dcera někdo přespí. Ráno odchází zmrzlý a posléze nastydlý. Často využívám pozici vertikálního placáka, roztažen přes

  celou postel. Dále preferuji pozici sedvič /Tula,Ona,Já/, nebo Hotdog /Tula, On, Já/

Jejím doposud nejzářivějším kouskem byla sedačka. Tajně se musím přiznat, že svým dílkem jsem také přispěl. Průběžne začala žrát látku z boku

  sedačky1:0. On nelenil a hliníkovým plátem srovnal 1:1. Ona začala, kde on skončil 2:1. On trumfuje dalším plátem 2:2 Nakonec se skore zastavilo na

  stavu 4:4 a máme bok sedačky jako ze Star Wars. K vyplnění zbývajicího času vyrábí interierový designový nábytek./Ožrané židle, stůl, křeslo, Prožrala i díru v sádrokartonu/ .Úspěch zaznamela i s krajem takto upravené židle s třískami a On si sedl.

Nevím, jak je to možné, ale jsou stále doma, proo moc nekoncertujeme.Lockdown.Chodíme hodně ven, jsou k mému věku mírní, víc jak 15 km nejdeme.

  Jedeme na Moldavu, krásná scenérie stromů. Procházíme kolem pěkného domku, venku sedí lidé a konzumují. Nemůžu se odtrhnout od pečeného kolena, které je na stole. On je omámen nádhernou přírodou a já kolenem. V tomto rauši se neprozřetelně přibližuji k nabitým drátům elektronického ohradníku.Jako když do mne uhodí blesk, kńournu a jako ten blesk opravdu vyrážím k autu.

  Na závěr se vám musím přiznat ke svému zlozvyku. Miluju lentilky. Na Moldavě je Skittelsek rozeseto v mírných hromádkách mraky a to ve velikostech

  XXL. To mám potom problém se udržet a pramení z toho mé kázeńské prohřešky.

 

 

. ,d