Coursing

02.06.2012 15:19

 Vzali mě poprvé na coursing, tedy nejdřív jsem nevěděl, o co vlastně jde, ale to oni taky ne. Přijeli jsem na pěknou velkou louku, bál jsem se, že budou zase chtít sedni, lehni a tak podobně, ale oni ne, zamávali přede mnou něčím hejbacím, co pak pustili a mně drželi, to hejbací začalo utíkat a můj úkol byl, abych to chytil, to byla bžunda. Vždy, když už jsem to skoro doháněl, zahlo mi to a já to zase nechytil, tohle mně vážně hodně baví.

   Představte si, čím mě ti Moji vždy dokážou naštvat, vezmou mě na coursing a zavřou mě do auta. Ale já jim ukážu, řvu na celé kolo, dokud mě nepustí a přitom jim příšerně zaslintám celé auto - no uznejte, to se dělá, brát někoho na něco, co ho baví a pak ho držet někde zavřeného? 

   Prý jsem v tom honění té střapaté věci docela dobrý, tak jsem si vyběhal certifikát a v září se chystám na první závody, už se móóóc těším.